sobota 13. června 2009

Barevná deštivá šílenost


Kredit:kolorovaný papír,budka, ptáček ,kytky, deštník,déšt, plot, branka - od Sarahh, duha - maelia designs, vše ostatní Verascrap

6 komentářů:

kvetab řekl(a)...

Dušičko,
nenávidím šedé ,ponuré nevlídno, protože funguji na sluneční energii. Takové krásně barevné pršeníčko by se mi docela líbilo. A duha je , když už vykukuje sluníčko.Při všech příštích deštích si vzpomenu na toto LOčko.
Květka z floranky

Mariedusicka řekl(a)...

Květuško - děkuju moc za komentík, udělal mi obrovskou radost. Ano máš pravdu, já taky funguje jenom při sluníčko. A kdyje nevlídno, mám depku

Dagi řekl(a)...

Duši, to je parádní bláznivina!!! :o)

Štěpánka.Š řekl(a)...

Tak tento kousek se mi moc líbí....
Mám ráda krásně sladěné barevné úlety...:-)

Eva řekl(a)...

.. jé Duši... Ema ma na chalupě taky tuhle pláštěnku po bratranci... máš to krásný...moc se mi to líbí !!!

annave řekl(a)...

Duši, tohle ločko je prostě nádherné.