pátek 3. července 2009

34.den p365 Neplánovaná akce


Ve 14 hodin jsem si v duchu říkala, taky bych mohla s Markétkou zajet do okresního města na koupálko a ve 14.30 už jsme seděly v autobuse. Ovšem v jednu chvíli byla ve mně malá dušička ,a to když autobus nezastavil na zastávce, kde jsme měli vystupovat .Vystoupili jsme tudíž v neznámé krajině a já se bála, že netrefíme, protože nemám vůbec orientační smysl, naštěstí šla před náma omladina, chytli jsme se jí.Pak jsem zjistila, že jsem si nezjistila aut. spoj zpátky, ale rozsvítilo se mi v hlavě a zavolala manželovi, aby pro nás cestou z práce navečer zajel.Marky si vody užívala a byla mo moc spokojená.
Tak dneska aspon jedna dokumentační, foták jsem s sebou neměla.

1 komentář:

Eva řekl(a)...

... tak holkám už nestačí bazének na zahrádce :-)) ... radši mega koupák na okrsku... vypadá dobře !